Biblioteka biznesu:Recenzja książki: MNEMObiznes, Andrzeja Bubrowieckiego

W naszym dynamicznie zmieniającym się świecie trudno jest na bieżąco weryfikować swoją wiedzę i przyswajać nowe informacje. Naukowcy ciągle spierają się ile procent mózgu jesteśmy w stanie na co dzień wykorzystać, ale co do jednego są zgodni – mózg, podobnie jak nasze ciało, możemy trenować. 

Jak pokazuje Andrzej Bubrowiecki w swojej ostatniej książce „MNEMObiznes”, dobra pamięć i wiedza o tym, jak funkcjonuje nasz umysł, może przynieść nam wiele korzyści i przełożyć się na sukces w biznesie.

Obok przydatnych technik i porad z zakresu doskonalenia pamięci oraz rozwijania twórczego myślenia,  autor pokazuje, jak mechanizmy działania pamięci wpływają na nasze decyzje zakupowe, dlaczego wybieramy określone marki i produkty. 

Następnie wykorzystując tę wiedzę, Bubrowiecki daje wskazówki  dotyczące budowania przekazu reklamowego, prezentacji, czy prowadzenia rozmowy handlowej  tak, żeby np. zaktywizować obie półkule mózgowe odbiorców, a dzięki temu zostać lepiej zapamiętanym i wzbudzać pozytywne emocje.

„MNEMObiznes” to podana w przystępny sposób wiedza w pigułce o tym, w jaki sposób  można budować przewagę konkurencyjną własną lub firmy, wykorzystując  znajomość  podstawowych zasad m.in. z: psychologii pamięci, neuromarketingu, czy psychologii sprzedaży.

Wydawnictwo Złote Myśli Sp. z o.o.


Ciekawy Artykuł?

- podziel się z przyjaciółmi i rodziną:

Komentarze / Pytania:

Dodaj nową odpowiedź

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
© copyright 4GROW 2010
Kontakt                            Regulamin i Polityka Prywatności
Design: LUK | Powered by YASNE