Test: Profesjonalna Obsługa Klienta Wew. i Zew.

Pytań:3
Ilość dozwolonych prób:Bez ograniczeń
Dostępne:Bez ograniczenia
Próg zaliczenia:80 %
Nawigacja wstecz:Możliwa

Jest to pierwsza część testu dedykowanego osobom chcącym odświeżyć swoją wiedzę z zakresu profesjonalnej obsługi klienta lub zweryfikować jej poziom.

W ramach trzech części niniejszego testu zostaną poruszone następujące zagadnienia:

  • Jakie korzyści zyskuje firma i pracownik z pozytywnej obsługi każdego klienta?
  • Korzyści z reklamacji, obiekcji i zastrzeżeń
  • Schemat obsługi klienta
  • Proporcje: słuchanie, pytanie, odpowiadanie
  • Co każdy klient chciałby usłyszeć - kojące sformułowania
  • Czerwona płachta na byka - najczęściej popełniane błędy
  • Algorytm radzenia sobie z zastrzeżeniami klienta

Po każdej odpowiedzi otrzymasz informację o zdobytych punktach, natomiast jeśli chcesz zobaczyć poprawne odpowiedzi i uzasadnienie, zaloguj się przed przystąpieniem do testu.

Wyniki są poufne, tylko zalogowani maja dostęp do historii wyników oraz punktacji zadań ocenianych indywidualnie.

Jeżeli chcesz podnieść swoje kompetencje w zakresie tematycznym, zapraszamy na: Szkolenie: profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego. Warszawa

Autor: Mateusz Dąbrowski - psycholog biznesu, coach, trener, prezes 4GROW.

Dodaj nową odpowiedź

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
© copyright 4GROW 2010
Kontakt                            Regulamin i Polityka Prywatności
Design: LUK | Powered by YASNE