asps.pl - Opinia

1 wpis / 0 nowych
Ostatni wpis
Zobacz profil Użytkownika
Offline
Redaktor
Dołączył: 2018-04-27
Plusy: 13
asps.pl - Opinia

Współpraca zapowiadała się dobrze, niestety zamiast danych z 2-miesiecy mamy tylko poniesione koszty oraz poczucie, że jesteśmy ignorowani w związku z brakiem kontaktu ze strony asps.pl.
Na początku roku zaczęliśmy korzystać z narzędzia do raportowania pozycjonowania asps.pl rozpoczynając naszą współpracę mieliśmy kilka wątpliwości/ pytań. Mimo utrudnień w znalezieniu danych kontaktowych kontakt był szybki, precyzyjny i efektywny, do czasu, gdy poprosiliśmy o przeniesienie naszych fraz bez usuwania historii z wcześniejszego okresu z przed przeniesienia. Bardzo szybko otrzymaliśmy odpowiedź o wykonanym zadaniu, tylko, że została również usunięta historia – mimo naszej prośby o pozostawienie jej, czyli nie mamy danych za które zapłaciliśmy. Wysłaliśmy zapytanie z czego to wynika oraz pytanie jak rozwiążemy problem, odpowiedź brzmiała, żeby przesłać nazwy fraz, których historia została usunięta. Po przesłaniu tej informacji 20 marca do tej pory nie mamy odpowiedzi. Próbowaliśmy się jeszcze skontaktować - wysyłając informację, że nadal czekamy na odpowiedź co dalej z naszym problemem i że w związku z brakiem kontaktu ze strony asps.pl nie możemy wykonać wszystkich naszych zadań/obowiązków.
Ogólnie strona nie ma żadnych instrukcji obsługi oraz danych kontaktowych. Pierwszy kontakt jaki udało nam się z nimi przeprowadzić odbył się przy pomocy portalu Facebook (a wiadomo, że nie jest to biznesowe narzędzie do kontaktu), tam otrzymaliśmy adres mailowy [email protected] – innej formy kontaktu, danych kontaktowych nie mamy. Odpowiadając na wiadomości również nie wiemy z kim piszemy – podpisują się zespół asps- nie byłoby problemu, gdyby odpisywali na wiadomości, tak to nie wiadomo teraz z kim się skontaktować, kto powinien odpisać na nasze wiadomości i zaniechał swoich obowiązków. Czyli gdy jest miło i przyjemnie to jest okay, ale gdy jest już jakiś problem lepiej siedzieć cicho i udawać, że nic się nie stało.
Są inne narzędzia, które pozwalają sprawdzić pozycje danej witryny po konkretniej frazie, które mają świetnie przygotowane instrukcje obsługi, kontakt z obsługą klienta jest bardzo łatwy i przyjemny, człowiek czuje się „zaopiekowany” i miło się z nimi współpracuje.
 

Ciekawy Temat?

- podziel się z przyjaciółmi i rodziną:

 

Dodaj nową odpowiedź

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
© copyright 4GROW 2010
Kontakt                            Regulamin i Polityka Prywatności
Design: LUK | Powered by YASNE